Pentru a ne menține sănătoși, uneori suntem nevoiți să apelăm la suplimente nutritive pentru a ne asigura că organismul dispune de suficient de multe vitamine și minerale. De exemplu, calciul este esențial pentru oase, în timp ce grăsimile omega-3 sunt responsabile pentru menținerea sănătății sistemului cardio-vascular. Dar, ce știți despre colină? Dacă sunteți ca majoritatea adulților, probabil că nu ați auzit foarte des despre această substanță.

Colina este un nutrient important. Adevărul este că, majoritatea dintre noi nu au nici o idee despre modul în care acționează aceasta. Conform unui studiu despre cunoștințele nutriționale, doar 10% dintre cadrele medicale recomandă colina pacienților lor.

Ce anume face colina?

Colină joacă un rol esențial în metabolismul grăsimii. Medicul dietetician Sarah Pflugradt confirmă: „Fără colină și reacțiile la care aceasta contribuie în organism, grăsimile și colesterolul se acumulează în ficat, în loc să fie transportate către fluxul sanguin”.

Acest fapt este foarte important, deoarece pe măsură ce grăsimile și colesterolul se acumulează în ficat, există un risc mai mare de a dezvolta boli specifice ficatului gras non-alcoolic. Este o afecțiune strâns legată de sindromul metabolic.
„Rolul colinei este complex“, spune Pflugradt. Conform unor studii, substanța joacă un rol esențial în combaterea nivelurilor de markeri inflamatorii care au legături directe cu bolile de inimă.

Colină poate juca, de asemenea, un rol important în sănătatea creierului, stimularea funcțiilor cognitive, cum ar fi memoria verbală și vizuală și viteza reacțiilor motorii la adulții în vârstă. Un studiu recent sugerează chiar că aportul suficient de colină ar putea reduce riscul de cancer de sân.

Știați că colina este destul de ușor de găsit – atâta timp cât știi unde să cauți? Gălbenușul de ou este o sursă importantă de colină, care poate oferi aproximativ 35% din cantitatea de colină de care aveți nevoie într-o zi. Femeile au nevoie de 425 mg de colină pe zi, în timp ce bărbații au nevoie de 550 mg, conform datelor oferite de Institutul de Medicină.

Sursele esențiale de colină includ carnea de vită, scoicile, somonul, și carnea de pui, împreună cu broccoli, varză de Bruxelles și unt de arahide.

Sursa: SimpleOrganicLife

.   .   .

Gel de duş cu Aloe Vera si Tea-Tree

Gelul de duş antibacterian cu Aloe Vera şi tea-tree purifică şi revigorează pielea datorită ingredientelor active din plante şi uleiuri naturale presate la rece.

Formula gelului de duş conţine ingrediente cu un puternic efect antibacterian şi emolient, oferind astfel o curăţire eficientă.

-Uleiul de Tea-Tree este antiseptic, acţionează împotriva infecţiilor bacteriene.

-Uleiul de Oregano este antibacterian, antifungic, stimulant, tonic. Aduce beneficii în afecţiunile cutanate, igienă intimă şi micoze ale pielii.

-Uleiul de Cajeput purifică şi revigorează.

-Extractul de Aloe Vera stimulează regenerarea celulară şi hidratează pielea.

-Extractul de gălbenele are o acţiune cicatrizantă, calmantă, reduce iritaţiile şi roşeaţa.

-Extractul de ceai verde este un excepţional antioxidant, încetineşte procesul de îmbătrânire fiziologică a pielii.

Show Buttons
Hide Buttons
trafic web